Tvůj první trénink

Tvůj první trénink

JESTLI CHCEŠ DOSÁHNOUT VÝSLEDKU, TVOJE HLAVA I TĚLO POTŘEBUJÍ Z KAŽDÉ METODY NĚCO.

V Barbar Gymu nepoužíváme univerzální poučky. Jsi jednotlivec. Jedinec. Metoda, která pomohla tvému kamarádovi, tobě zabrat nemusí. Přizpůsobíme trénink tvým potřebám, cílům a snům.

Pak jsi tu správně. A nemá to žádný háček. A teď už bez líbivých textů.

_dsc6223_web

JAK FUNGUJE TRÉNINK V BARBAR GYMU?

Níže si můžeš přečíst jak vypadá trénink skupinovky v barbaru. Pokud chceš individuální přístup klikni sem na další varianty tréninků nebo napiš pro radu co by pro tebe bylo nejvhodnější.

8 CVIČÍCÍCH NA JEDNOHO TRENÉRA

  • vždy trénujete s trenérem – díky tomu víte jak cvičit, co děláte dobře a co ne
  • ve skupině vás je vždy maximálně 8 – chceme se vám poctivě věnovat
  • nemusí vás cvičit najednou jen 8. V Barbaru jsou dva trenéři. V tělocvičně vás může být i 16

KRUHOVÝ TRÉNINK? CROSSFIT?
FUNKČNÍ TRÉNINK?

Dostanete to, co potřebujete.

Tréninkovou strukturu si dlouhodobě připravujeme a samotné tréninky se poté přizpůsobují podle lidí, kteří mají na danou hodinu přijít, a často trénink upravujeme i v průběhu hodiny podle potřeb.

Každý trénink je rozdělený do několika sekvencí.

  1. Na začátku tréninku se zahřeješ hlavně dynamickým způsobem. Tvé svaly a vazy se připraví na zátěž. A nakopne se ti hlava a centrální nervová soustava.
  2. Poté záleží jaký je týden v měsíci. Někdy tě čeká silová část tedy málo cviků a opakování, ale hodně serií nebo kondička v podobě kruháčů, společného cvičení nebo silové vytrvalosti se spoustou opakování. Díky malému počtu lidí na tréninku máme možnost trénink přizpůsobovat a tak mohou cvičit i lidé po různých zraněních apod.
  3. Pokud jsi na to připraven v tréninku použiješ všechny roviny. Je tedy jak se říká 3D.

Přizpůsobujeme tréninky potřebám lidí ve skupině. Vždycky zvlášť na každou hodinu. Žádný trénink není stejný. Vždycky ale dostaneš, co přesně potřebuješ, plus další věci:

  • Každý týden v měsíci je trochu víc zaměřený na jednu konkrétní věc kondičku, sílu, zpevnění a nárůst svalů…
  • Mobilizační týden – poslední v měsíci – používáme SMR a další.
  • Neflákáme rehabilatiční cviky ani stretching.
  • Cvičíš to, co dokážeš, ale my ti řekneme jestli ještě můžeš nebo ne 🙂
  • Každý kdo k nám chodí cvičit má 15% slevu na Under Armour oblečení a produkty USN a spousty další slev na nákupy jiných značek.

ranks

KAŠLEME NA SEXY POUČKY A INSTANTNÍ NÁVODY. Jít cestou předem nalajnovaných tréninků je sice jednodušší cesta, která může mít výsledky, my ale chceme víc. Že na každého platí něco jiného, je známá věc. Neříkáme, že z jednotlivých typů tréninku vybíráme to nejlepší. Vybíráme to, co funguje.

stejně jako tělo musíš trénovat i hlavu

Majitel a zároveň hlavní trenér Tomáš Bartoš je aktivní sportovec, který chce sebe i ostatní  posouvat dál.

Tak co? Přijdeš na svůj první trénink v životě? Je zdarma!

Upiš se tady